Блог

Організаційні навички для успіху на роботі

2018-10-01 10:42:00

Організаційні навички для успіху на роботі

Організаційні навички сьогодні дуже цінуються рекрутерами при прийомі на роботу. І справа не в організації свого робочого простору (хоча і цей пункт є дуже важливим), а у вмінні організувати робочий процес, дотримуватися дедлайнів, комунікувати з командою.

Ми пропонуємо Вам список цінних та важливих організаційних навичок, які позитивно вплинуть на Вашу роботу.

1. Вміння організувати командну роботу

Ефективні комунікаційні навички, робота в команді та організація не тільки своїх дедлайнів, але й роботи партнерів по команді є дуже цінною перевагою. Освоюйте ці навички, вони розвинуть Ваше вміння керувати роботою та проектами.

2. Тайм-менеджмент

Вміння організувати свій робочий час вкрай важливе. Це не лише знати свої дедлайни але й встигати все виконувати. За відсутності навиків організації часу людина сприймається як безвідповідальна та несерйозна.

3. Фізичні навики організації

Мається на увазі організація робочого місця та підтримання чистоти. Зверніть увагу на своє робоче місце і переконайтесь, що на столі немає стоси непотрібних паперів та розкиданих маркерів. Також зверніть увагу на свій зовнішній вигляд. Помите та зачесане волосся, почищені зуби, чистий та свіжий одяг - без цього всього Ви виглядатимете неохайно, тож люди можуть подумати, що Ви не організовані.

4. Навики планування

Вміння планувати свій час наперед дуже важливе. Вам потрібно розуміти наступні проекти та скільки часу потрібно витратити на них та осіб з якими Ви будете працювати. Це займає багато часу та сил, але спрощує роботу в майбутньому.

5.Вміння координувати роботу

Дуже важливо знати кому дати яке завдання. Не просто призначити роботу, а розуміти, що працівник її виконає. Такі навики організації робочого процес дуже важливі, особливо для менеджерів проекту.

6. Вміння делегувати роботу

Організована людина добре знає кому делегувати роботу, аніж заганяти себе завданнями. Тим паче, якщо Ви знаєте свою команду і розумієте кому цю роботу можна довірити.

7.Організація сну

Організована людина розуміє, наскільки важливим є сон, і як він впливає на продуктивність роботи на наступний день. Тому в такої людини завжди буде час на сон.

Тому пропонуємо і Вам взяти собі на замітку ці навички і організувати свій день максимально ефективно.

Гарного Вам початку робочого тижня:)

А разом зі столами #STIYSTIL організувати свій простір буде набагато легше.

Купити можна тут - www.stiystil.com

#organizationalskills #STIYSTIL #WORK #office

 

Попередня