Блог

10 порад для продуктивної віддаленої роботи

2018-06-13 08:42:00

Ви працюєте віддалено, але не так ефективно, як хотілося б?

Пропонуємо 10 порад для продуктивної віддаленої роботи.

1.Створіть план

Звичайно, основною перевагою віддаленої роботи є можливість довше поспати, але чи будете ви працювати ефективніше?

Розробіть собі графік робочого дня та встановіть нагадування на телефоні щодо перерв, завдань та їжі.

Найкраще планувати цілий тиждень наперед, починаючи з понеділка. Заповніть календар максимально, аби збільшити продуктивність дня.

Не забувайте додати рутинні завдання, як прання, прибирання чи миття посуду. Якщо ці дії потребують більше 20 хвилин часу, впишіть їх в свій графік. Також не забудьте додати фізичні активності та відпочинок.

Найголовніше - поставте найважчі завдання на початок дня, так ви ефективніше з ними справитесь.

 

2. Ваш план має бути реалістичним.

Не переборщіть із завданнями, краще чітко розставте пріоритети на цілий тиждень, аби до кінця тижня не мати купу недопрацювань.

 

3.Облаштуйте дома робочий простір

Домашній офіс дуже важливий, якщо ви не хочете змішувати дім та роботу. Маючи місце, де ви можете сконцентруватись на роботі, дозволить бути більш продуктивними та не переносити роботу в дім. Для облаштування домашнього офісу найкраще мати:

  • Хороше крісло - це дуже важливо і ваша спина буде вдячна за нього.

  • Стіл - як не банально, вам потрібен окремий стіл для роботи. Він не місить бути надзвичайним, але зверніть увагу на правильне положення рук та місткість. Якщо ви любите працювати в змінних положеннях, можете розглянути варіант столу накладки ( який є більш бюджетним варіантом) або столу з електричним регулюванням висоти. (www.stiystil.com)

  • Освітлення - важливо, щоб простір, в якому ви працюєте, був для вас комфортним

  • Монітор та аксесуари - важливо, щоб монітор не втомлював ваші очі. І нехай клавіатура та мишка приносять вам комфорт, а не біль в руках.

  • Декор - насправді має велике значення. Зробіть так, аби вам було приємно працювати в своєму офісі. Маленькі деталі відіграють велику роль в комфорті за задоволенні від роботи.

4. Але також змінюйте локацію.

Оскільки ви ні з ким не спілкуєтесь впродовж дня, ви можете стати в'ялими чи сонними, тому перемістіться з офісу на кухню, або на диван. Зміна положення позитивно вплине на роботу.

 

5. Робіть перерви.

Коли ви відчуваєте бажання переключитися з роботи на фейсбук, чи інші соцмережі, йдіть на коротку перерву. Всім потрібен відпочинок. Ваша перевага в тому, що ви самі вирішуєте коли він оптимальний.

 

6.Використовуйте другу локацію для роботи. Наприклад коворкінг чи кафе.

Це покращена версія пересування по хаті. Адже в коворкінгу ви можете зустріти нових цікавих людей та навіть потоваришувати з ними. Кафе в цьому плані гірші, адже купа людей довкола та постійний шум не дозволять якісно сконцентруватись.

7. Зробіть фізичні навантаження та прогулянки постійними.

Не обовязково себе перевиснажувати, займіться йогою, пілатесом чи просто йдіть на прогулянку. Ви помітите, що концентрація та задоволення від роботи значно зростуть.

 

8. Поговоріть з кимось.

Ви можете поговорити з барістою, коли він робить вам каву, з партнером, якщо ви двоє дома під час обідньої перерви чи навіть з керівником. Заплануйте собі денні розмови з керівником. Так ви будете тримати один одного в курсі всіх подій. І ваш мозок переключиться та відпочине від рутинної роботи.

 

9. Спробуйте чат.

У всіх компаніях є внутрішні чати між проектами та командами. Тому, якщо ви не хочете випадати з команди, переписуйтесь в чаті. Проте, не забувайте, що чати дуже затягують.

 

10. Не забудьте про смачні перекуси.

Це дозволить підзарядитись енергією. Але не переїдайте. Адже тоді концентрація впаде, і ви захочете краще поспати, аніж попрацювати.

А які лайфхаки використовуєте ви для покращення ефективності роботи з дому?

Напишіть в коментарях, нам дуже цікаво :)

Попередня